streda 23. januára 2013

First time

Ahooj! Volám sa Gabriella a mám 15 rokov. Baví ma fotenie ,dizajn. Mám brata ktorý je strašne otravný a neposedný. Moja rodina je dobrá ale moc mi toho nedovolí možno niekedy tu uvidíte aj niekoho iného lebo ja fotím veľa ľudí. Inak som úplne normálna, nikedy ;) a miluujem kreslenie... Tu sú moje fotky :


                                                                    Ja a moja naj kamoška 
                                                                             Brachooo
                                                                        Vyzerá tam ako ryba :D
                                                                        Maminka



                                                                  Tak to som jaaa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára